Kafein Düşük Riskini İkiye Katlıyor Google

kafein+yeni Kafein Düşük Riskini İkiye Katlıyor’de yapılan araştırmaya göre, her gün içilen iki düşük yapma riskini iki ına çıkarıyor.

Gebelikte fazla kafeinli içecekler tüketmenin düşük yapma riskini artırdığı bildirildi. önde Kaiser Permanente tıp merkezinden Dr. De-Kun ekibinin yaptığı araştırma, önce yapılan araştırmaları doğrulayarak, kadınların hamilelikte fazla kafeinli içecek tüketimine son vermelerini öneriyor.

2 yıl süren araştırmaya, gebeyken de kafeinli içecekler tüketmeye devam 1063 kadın ıldı. Gebelikte günde en az iki fincan da 5 kutu kafeinli (200 ) içen kadınların düşük yapma riskinin kafeinli içecekler tüketmeyenlere göre 2 , günde 200 miligramdan az tüketenlerin ise düşük yapma riskinin kafeinli içecekler tüketmeyen kadınlara göre yüzde 40 fazla olduğu ortaya çıktı.

Araştırmacılar, çay, da sıcak çikolata tüketiminin de düşük riskini artırması nedeniyle kahvedeki diğer kimyasal maddelerden çok tek başına kafeinin düşük riskini artırdığını belirttiler.
önce aynı konuyla ilgili yapılan araştırmalardan farklı olarak araştırmaya gebelikte tüketmeye devam kadınlar ıldı. Bundan önceki araştırmalara ılan bazı kadınlar gebelikte rastlanan mide bulantısı ve kusma şikayetleri nedeniyle tüketmeyi bırakıyordu.

İlginizi Çekebilecek Diğer Yazılar...

Sizde Yorum Gönderin